Troche mnie dziwi dlaczego zaplaciles serwisowi(bo tak mniemam ze wlasnie im zaplaciles)za wymiane EgR jesli to nie to
Troche mnie dziwi dlaczego zaplaciles serwisowi(bo tak mniemam ze wlasnie im zaplaciles)za wymiane EgR jesli to nie to
Misia za robotę byś się wziął ASO do tej pory utrzymuje , ze to egr - kazali mi tydzień pojeździć i jeśli nie będzie lepiej to mam przyjechać na kolejne manewry ale widzę , ze sobie z tym nie radzą...
"Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4
Nie będzie lepiej. Nie Ty jeden z tym problemem walczysz i ASO nie ma procedury, która jest tania i skuteczna. Jeśli to nie EGR - to niech go sobie zabiorą i oddadzą Ci 900 PLN. Bo to znaczy, że źle zdiagnozowali problem. Nie rozumiem płacenia za takie usługi - będą wymieniać poszczególne elementy do skutku, a Ty będziesz za wszystko płacił? Skoro założyli nowy EGR i sytuacja nie uległa zmianie - to znaczy, że stary był dobry i należało go klientowi z powrotem zamontować i potem dopiero "rozkładać ręce" i mówić, że się nie umie naprawić auta.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Tomek masz w 100% rację i wczoraj te same słowa powiedziałem kierownikowi serwisu. Odpowiedział, że auto jest w 100% sprawne a szarpanie to kwestia autoadaptacji zaworu egr i najlepiej jak zaleje dobre paliwo i pojadę w dłuższą podróż
Uśmiałem się obrzydliwie ale jestem bez 9-tki już prawie 2 m-c więc stwierdziłem, , że nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować. Jadę w trasę i zobaczymy co będzie. Jeśli nie da to efektu a jestem prawie pewny, że nie da to auto odstawie z powrotem do ASO. Zresztą już się umowiłem profilaktycznie do Marka Mastersa na diagnozę ale to dopiero po weekendzie.
"Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4
Tomek, nie mówię bezpodstawnie swoich teorii, ideą for o takiej tematyce jest wymiana informacji i doświadczeń. Przeprowadzałem manewry z zaślepkami - nic, egr wyczyszczony, przepływomierz sprawdzony i wyczyszczony.
Montowałeś pełną zaślepkę?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
A moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego jedni maja z tym problem a inni nie? Jesli bylaby to wada konstrukcyjna to powinny miec to wszystkie silniki.
Chyba, ze objawia sie to dopiero po jakims przebiegu.
oops2k myślę,że wszystko przed Tobą
"Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4
Ja mam 2.0 wiec moze mnie to nie dotyczy?
oops2k żebyś za jakiś czas nie zrobił ooooooooooooppppssssssss
"Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4