Na desce nic nie wyskoczy. Do polaczenia z lampą trzeba miec specjalną przejściówke do ELMa, TYP1 u Viakena.
A nie masz połamanego przedniego czujnika? Ramie przykręcone do wahacza jest polaczone z czujnikiem ?
Na desce nic nie wyskoczy. Do polaczenia z lampą trzeba miec specjalną przejściówke do ELMa, TYP1 u Viakena.
A nie masz połamanego przedniego czujnika? Ramie przykręcone do wahacza jest polaczone z czujnikiem ?
No to ja mam sam elm bez przejściówki, wiesz co nie wiem, ale ostatno zmieniałem wachacz lewy i mechanik mi nic nie zgłaszał żeby był uszkodzony ale dla pewności jutro sam sprawdzę. Odkręce go i sprawdzę czy w ogóle lampy coś reagują jak nim będę poruszał bo może tego nie widzę na drodze heh chociaż wątpie w to.
Ostatnio edytowane przez pampik ; 28-03-2014 o 07:11 Powód: Dodano
W 9- tce tylko do ABS/ESP jej jeszcze użyjesz...
To Panowie macie serio coś nie tak, bo naprawde widać jak te soczewki pracują.
Zlogowalem ostatnio prace silniczkow i czujnikow podczas jazdy. Pracuja caly czas a to ze tego nie widac to wlasnie o to chodzi bo dlugosc swiatel jest korygowana.
Jak to jest z samopoziomowaniem? Włączam auto, potem światła - nie zauważam żeby ksenony się ustawiamy. Kiedy uruchamiam auto na włączonych światłach od razu się poziomuja. Czy tak ma być? Czy może nawet nie włączone się poziomuja i tego nie zauważam?
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Nim zdążysz odpalić silnik, przeważnie wykonana jest procedura poziomowania... na włączonych światłach widzisz jej przebieg, na wyłączonych już nie...
Ok. Dzięki za info.
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Również sprawdzałem logi i widać że lampy poziomu ja się cały czas podczas jazdy po nierównościach.
Procedura samodoskonalenia robi się po włożeniu kluczyka, nawet przy wyłączonych lampach.