Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: Kilka pytań na temat 156

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa Romeo 146 TS 1.8 140km
    Postów
    81

    Domyślnie Kilka pytań na temat 156

    Witam,
    powoli przymierzam się do zakupu 156 I w sedanie, myślałem też nad 166 ale zakres skręcania kół trochę mnie zniechęca. W tej chwili mam 146 i zawracanie na dwupasmówce lub parkowanie nie udaje się bez korekt ;p oto pytania:
    1. Planuje kupić 156 z silnikiem v6, pytanko mam co do gazowania tego silnika, jak znosi czy podobnie jak ts. Jaki mniej więcej koszt wrzucenia gazu?
    2. Jak w tym modelu z zakresem skręcania?
    3. Jak wygląda sytuacja z wyciszeniem wnętrza np. przy 140km/h?
    4. Czy zawieszenie komfortowe? w 146 jest dość twarde

    Jak będę miał jeszcze jakieś pytania to będę edytował.
    Jakby ktoś chciał to mam wspomnianą 146 na sprzedaż

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    156 zawracałem tylko na autostradzie i jest ok

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    156 SW JTDm 2004
    Postów
    76

    Domyślnie

    2. Z parkowaniem czasem trzeba pobawić się w korekty, zwłaszcza na ciasnych marketowych parkingach.
    4. Wg. mnie jest dość twarde. Na słabszej drodze poczujesz każdą dziurę.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    1. Lubi gaz dużo bardziej niż T.S, ale najlepiej jakbyś kupił bez i montował sam
    2. Zakres skręcenia jest spory, ale jak dla mnie spoko idzie się przyzwyczaić
    3. W Busso przy 140 będziesz miał ładny pomruk silnika w środku i szum wiatru, ogólnie 156 w porównaniu do 159 nie jest w ogóle wyciszona, przy 160 km/h trzeba mówić z podniesionym głosem z pasażerami, a przy 200 trzeba drzeć ryja w JTD. Busso ładnie gra, ale na dłuższą metę to też jest męczące
    4. Były dwa rodzaje zawieszeń, od komfortowego- wysokie, do twardego- niższe o 30 mm. A w SportWagonie było jeszcze Nivo

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa Romeo 146 TS 1.8 140km
    Postów
    81

    Domyślnie

    Planowałem wydać z 7-8 k na 156 , założyć gaz i pieścić ją dalej ;p jeszcze nie do końca jestem przekonany do 156, zależy mi właśnie na wyciszeniu auta w środku, na pewno ktorąkolwiek nie wybiorę to będzie miała jeden z największych silników czyt. 2,5 i więcej i na pewno nie diesel, nie wiem co zrobić, 159 to chyba już większy wydatek, ale jak ma być komfort dużo lepszy to czemu nie tylko bym musiał odłożyć więcej kasiorki a wiadomo jak z nią jest. Coś podpowiecie?

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Jak ma być bardziej komfortowo i ciszej to zbieraj na "9" ale tam z paliwem do kuchenek nie poszalejesz chyba, że z 1.8

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barsliw
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6
    Postów
    442

    Domyślnie

    156 nie jest ani cicha ani komfortowa. Przy żadnym typie zawieszenia. Chcesz Włocha w tym budżecie i komfort poszukaj zdrowej Lybry.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa Romeo 146 TS 1.8 140km
    Postów
    81

    Domyślnie

    Ta lybra może by mi przypasowała pod względem komfortu, ale jej wygląd mnie odstrasza trochu. Te lampy przypominają mi mercedesa dla dziadków ;p
    Jest może jakiś inne autko znane z wysokiego komfortu w tej cenie? Obawiam się troszkę że inne auto niż AR będzie strasznie nudne, ale może to tylko obawa

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.9 JTDm '04
    Postów
    160

    Domyślnie

    1. V6 znosi dobrze LPG. Koszt założenia to jakieś 4-4,5k. Zależy od części, serwisu. Może być taniej.
    2. W sumie na zakres skręcania nie narzekam, czasem potrzeba korekt, ale tragedii nie ma. Zawracanie to nie problem.
    3. 156 jest tragicznie wyciszona. Przy 140 jest szum, przy 170 jest hałas, a przy 200 nie słychać pasażerów.
    4. Mam sportpacka 3. Jest twardo i jak dla mnie jest to komfortowe. Jednak nie każdy to lubi

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Tragicznie wyciszona jest 147 , 156 jest wyciszona przeciętnie .Jak chcesz ciszy to tylko 166.

Podobne wątki

  1. Pytań kilka na temat AR 159
    Utworzone przez Szajner w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-02-2013, 21:36
  2. [145] Kilka pytań na temat napraw kilku usterek ;)
    Utworzone przez Kuleski w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 11-02-2013, 19:20
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 07:46
  4. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-07-2012, 17:41
  5. Kilka pytań na temat Alfy 156 1.9 JTD
    Utworzone przez litoman w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-04-2011, 09:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory