Może Ital Performance z Torunia?
Może Ital Performance z Torunia?
Może coś się zmieniło na lepsze, ale kiedyś było tak:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=113860
Na fb widzę, że ciągle coś się dzieje, więc może to był wypadek przy pracy?
Ostatnio edytowane przez vanisch ; 13-11-2017 o 09:13
Kolega ze 166 3.0 regularnie tam bywa i jest wszystko w porządku...
Wysłane z J5 2017
Dzwoniłem... zadałem konkretne pytania... niby robili ale musi usiąść i dokładnie pomyśleć i policzyć. Nie otrzymałem nawet w przybliżeniu odpowiedzi na pytanie o koszty i czas wykonania oprócz "to jest dłubanina na (całą) zimę".
Wrzucenie silnika 24 v, do 164 12 v, raczej słabo to widzę. Ze 166 do 164 24V, w zasadzie nie ma większego problemu. Jeśli masz problem ze swoją 12 V, a jest dobrze zrobiona to lepiej sprzedać, kupić 164 24V i do niej wrzucić silnik od 166. Zwykła 12 V ma jedną cewkę a 24V ma ich sześć, co powoduje dość poważne przeróbki w instalacji elektrycznej, centralka etc.
Jeśli jeździsz starszą alfą, to niestety, na warsztat nie masz co liczyć.Najlepiej tematy ogarniać samemu.No, ale nie każdy może
Sprzedaż nie wchodzi w grę. Auto jest z 97- ostatni wypust. Niebita, fabryczny lakier, bez grama rdzy, udokumentowane 210kkm. Nie znajdę drugiej takiej.
Poza tym... z uwagi na branżę w jakiej działam w aucie siedzi wysokich lotów instalacja audio... pół roku pracy. Nie wyobrażam sobie przekładać to bądź robić od nowa.
Ostatnio edytowane przez Mehow ; 18-11-2017 o 12:51
Instalacji elektrycznej się nie przerabia- bo to teksańska masakra, tylko wymienia.
Jak wrzucasz całość z wiązką to jest to podpięcie raptem 5-6 kabelków, dokładniej czujnika temperatury, obrotomierza, ciśnienia oleju, zapłonu i pompy paliwa. W zasadzie prawie wszystko idzie jedną okrągłą wtyczką na podszybiu i nie trzeba zbytnio rzeźbić. Przekładałem 12v na wersję bez aparatu zapłonowego- wszystko jest inaczej.
Najprościej byłoby wyjąć z jakiegoś gruza 164 24v cały osprzęt i ożenić go z gołym słupkiem 166. Pewnie dużo zabawy z kablami by nie było. Ale przy tej rzeźbie już pewnie bym się rozglądał za 3,2...
Ja to jestem ten dziwny i wolę dzwoniące 12v.
Alfa Romeo 164 1990- swap 3.0 12v Thema w toku...
Lancia Delta Hf turbo 1990- wieczny remont
To zależy, czego oczekuje się od samochodu/silnika. Miałem 164 z 12v 180 KM i 24v 232 KM i moim zdaniem 24v jest dużo lepszym silnikiem. Z dołu oba idą podobnie, ale to co w 24v dzieje się powyżej 5k obr/min jest świetne, bez porównania lepsze niż w 12v. Dźwięk również lepszy w 24v. Ale przyznaję - 12v ma swój klimat.