Właśnie na podstawie tego posta działam, jeśli można to proszę link to tego elerna.
Czy czujnik przedni i tylny to to samo, czy różnią się wersja mocowania/dźwigienek? ja kupiłem coś takiego, niby tylny - niestety nie moge wstawić linka, bo mam poniżej 10 postów
Ach wtyczkę dodatkową płaska z zaślepka do refraktorów posiadam w instalacji.
Prawdę mówiąc myślałem ze przedni czujnik jest na stałe przymocowana ny do jakieś belki, a tylko tylny jest na wychyłach. Nawet myślałem że znalazłem do niego wtyczkę (jedna ekstra schowana pod plastikami podszybia;/). Dobrze że przynajmnie te wahacze jak mówicie to są uniwersalne.
Dokupiłem sobie właśnie przekaźnik do sterowania spryskiwaczem oraz dotykowy przekaźnik z regulowanym opóźnieniem czasowym i palnuje go ustawić na 3-5s
I w sumie jeśli chodzi o zasilanie drugiej pomyki, to z masą oczywiście nie ma problemu żeby się załapać, w szereg wpiąć drugi przekaźnik z czasowym i go zabezpieczyć na kablu też żaden problem, ale po włożeniu dodatkowego przekaźnika w miejsce 17 skąd wziąć dla niego sygnały? podpiąć się pod przekaźnik z pierwszej pompki (który to)? Nie ma już za bardzo wolnych żył żeby ponownie wbijać się do kokpitu i nie chce mi się znowu tego rozkręcać, skonfliktować itp, resztą mam już tam takie wężowisko przewodów + peszle że chyba kolejnego już przepustem lewej strony nie przeciągnę. muszę jeszcze się przyjżeć czy przypadkiem nie mam podprowadzanych oryginalnych przewodów pod przekaźnik 17 - do drugiej pomyki, w końcu to wersja przed liftem i może jest.
Każda rada lub podpowiedź mile widziana.