Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: 159 instalacja org. xenonów

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    10,041

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aizon Zobacz post
    Właśnie na podstawie tego posta działam, jeśli można to proszę link to tego elerna.

    Czy czujnik przedni i tylny to to samo, czy różnią się wersja mocowania/dźwigienek? ja kupiłem coś takiego, niby tylny - niestety nie moge wstawić linka, bo mam poniżej 10 postów

    Ach wtyczkę dodatkową płaska z zaślepka do refraktorów posiadam w instalacji.

    Prawdę mówiąc myślałem ze przedni czujnik jest na stałe przymocowana ny do jakieś belki, a tylko tylny jest na wychyłach. Nawet myślałem że znalazłem do niego wtyczkę (jedna ekstra schowana pod plastikami podszybia;/). Dobrze że przynajmnie te wahacze jak mówicie to są uniwersalne.

    Dokupiłem sobie właśnie przekaźnik do sterowania spryskiwaczem oraz dotykowy przekaźnik z regulowanym opóźnieniem czasowym i palnuje go ustawić na 3-5s

    I w sumie jeśli chodzi o zasilanie drugiej pomyki, to z masą oczywiście nie ma problemu żeby się załapać, w szereg wpiąć drugi przekaźnik z czasowym i go zabezpieczyć na kablu też żaden problem, ale po włożeniu dodatkowego przekaźnika w miejsce 17 skąd wziąć dla niego sygnały? podpiąć się pod przekaźnik z pierwszej pompki (który to)? Nie ma już za bardzo wolnych żył żeby ponownie wbijać się do kokpitu i nie chce mi się znowu tego rozkręcać, skonfliktować itp, resztą mam już tam takie wężowisko przewodów + peszle że chyba kolejnego już przepustem lewej strony nie przeciągnę. muszę jeszcze się przyjżeć czy przypadkiem nie mam podprowadzanych oryginalnych przewodów pod przekaźnik 17 - do drugiej pomyki, w końcu to wersja przed liftem i może jest.

    Każda rada lub podpowiedź mile widziana.
    eLearna sobie sam poszukaj tu na forum byly gdzies linki - sprobuj wyszukiwarka googla z fraza site:forum.alfaholicy.org i potem jakies inne slowa klucze typu elearn itp.

    czujniki przedni i tylny maja inne numery, i choc mechanicznie czy pinoutem czy funkcja statyczna kat-napiecie sie nie roznia (sprawdzalem osobiscie) to pewnie czyms jednak sie roznia (a czym to nikt nie wiem). oczywiscie dzwigienki i mocowania sa calkiem inne. znowu, odsylam drugi raz do watku o czujnikach poziomowania - wygoogluj go sobie, tam jest duzo info, fotki itp.

    wszystkie polaczenia robilem dokladnie jak wg schematow eLearna, nie chce mi sie czytac swojego starego posta o dokladaniu xenonow, ale tak z glowy (a bylo to prawie 3 lata temu wiec moge sie mylic) zasilanie przekaznika chyba juz bylo a tylko sterowanie przekaznikiem trzeba bylo podciagnac z body computera do wtyczki w skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika (dokladalem pin, bodajze numer 6 w takiej pomaranczowej wtyczce). nie zdziwilbym sie jakbym to opisal dokladnie. wtedy spryskiwacz reflektorow nie wlaczy sie jak masz wylaczone swiatla mijania (ale to mozna sobie podarowac)

    skoro ci brakuje juz przeprowadzonych kabli do kabiny (trzeba bylo na zapas ciagnac albo wczesniej temat dokladnie rozpoznac) to poogladaj w eLearnie jak podlaczony jest spryskiwacz szyby, albo nawet dojdz po kablach ktory to i do niego sie podepnij z tym zwlocznym przekaznikiem. byl tez temat o dokladaniu zwlocznego przekaznika i pamietam ze cos radzilem ludziom, nawet chyba wklejalem schemat i sugestie jak to mozna podlaczyc - znow google.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    Alfa 159 1,9jtdm 2007r.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Elenrna już sobie zassałem i go muszę na spokojnie postudiować, choć te schematy nie mówią mi wiele:/ ale teraz będzie bardziej zrozumiały ten post ze skrótami pinów szkoda ze nie ma (chyba) rozpiski kabli kolorami, bo to by się tez przydało do podłączenia wiązki haka, ale tu pójdę po kablach i lampach.
    Ok w zasadzie to chyba najprostsza wersja wpiąć się w kabel od zasilnia pierwszej pompki, tylko się zastanawiam czy nie będzie za duże obciążenie.
    A mam pytanie odnośnie samych czujników poziomowania tzn. podłączyłeś je razem do kupy w przestrzeni silnikowej czy w kabinie? bo jeśli przestrzeni sinika się je podłącza to ma 3 żyły wolne kabina - komora silnika.
    W ogóle się zdziwiłem ze nie miałem wtyczek wyprowadzonych pod te czujnik skoro ma wersje przed litem, a jest w instalacji wtyczka do refraktora z xsenonów, dziwna nie konsekwencja.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    10,041

    Domyślnie

    na szybko bo jestem w pracy i z komorki nie chce mi sie klepac.

    kolory kabli sa oznaczane na schematach kodami 1 lub 2 literowymi z włoskiego. na forum giulietty w podwieszonym watku o schematach jest gdzies pdf z legenda.w przedliftach powinny sie zgadzac (elearn dostepny na forum jest z 2006r), w polifcie juz mi sie w niektorych wiazkach nie zgadzaly kolory.

    obciazenie moze byc za duze, jesli juz to samo sterowanie dokladanego przekaznika wez z pompki, ale zasilanie zrob jak w ori instalacji - tam jest naprawde duzy bezpiecznik i pewnie jest ku temu powód. kabel tez odpowiednio gruby.

    kable od sensorow (3 zyly na sensor) laczylem juz w komorze silnika w 6 zylowy od wtyczki f010b lewego xenona.

    ciesz sie ze masz przynajmniej czesc wiazek, 2 kolegom z forum pomagalem na forum/telefonicznie co nie mieli zadnych wiazek w autach z 2006r. dziwisz sie ze tak jest, dodatkowe wiazki to i masa auta i koszt i z czasem, jak juz rozkulaja produkcje to probuja optymalizowac

Podobne wątki

  1. [159] 159 instalcja org. xenonów
    Utworzone przez Aizon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-11-2018, 09:22
  2. Regulacja Xenonów
    Utworzone przez Fenix9009 w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-08-2016, 17:13
  3. Lampy zwykłe do xenonów
    Utworzone przez Cossi86 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-08-2013, 06:30
  4. podłączenie xenonów
    Utworzone przez comma w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-07-2011, 11:43
  5. opadanie xenonów
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-07-2009, 14:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory