Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: 1.4 T-JET padł, na pomiarach

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar 68oct
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Fiat bravo 1,4t-jet 207KM 300Nm Red maranello + AR Stelvio 2.0 Seria 280KM Competizione Red
    Postów
    123

    Domyślnie

    Mialem to samo, afr skopany rozwala silniki na hamowni.

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2019
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    299

    Domyślnie

    conmir

    Okazuje sie ze zaden rozrzad nie przeskoczyl, turbina jest ok i ic tez, świece mokre. Sciaganie glowicy w najblizszym mozliwym czasie

    Postanowiłem porozmawiać dziś, dowiedzieć się czy soft jest na oryginale, próbować sie dogadać.
    Oczywiście zostałem zbyty, on nie może ponosić odpowiedzialności za takie rzeczy bo by zbankrutował
    Powiedziałem ze przeciez silnik będzie do remontu na niemałe koszta i stało sie to u nich, mimo obustronnie kulturalnej rozmowy nikt sie nie poczuwa do winy
    W piatek jak sie pojawilem to byly tylko hasla ze rozrząd, ze z IC cos, pozniej mechanik ze silnik skrajnie zuzyty, ze źle spalał mieszanke
    A ja jak to głupi nieznający sie klient przytakiwałem i wysłuchiwałem bo co ja wiem, to napewno auto, bo przeciez nie oni

    *Najpierw padł temat wykresów, ze góry nie trzymal, gdzie zasugerowaliscie ze turbina tutaj nie wyrabia, chociaz tam obstawiano katalizator
    Z innej strony jesli bylyby niedomagania ze strony silnika to co, softem probowano je naprawic? Przeciez do serii nie bylo zadnego ale, do 2 softu tez, sam mi powiedział
    *To znowu ze musial sie przegrzac bo cos niedomagało w srodku to zapytalem czy nie przecholowali
    A w odpowiedzi ze nie, ze nie po 3 próbach . . 3? Jak w piątek mi mowiono ze po 6 sofcie wrócicie do 2 bo tam bylo spoko a koniec koncow teraz stoi na oryginale, czyli conajmniej 8
    Wersje sie pogubiły?????
    *Zarzucono temat oleju ze przeciez bral, a w piatek jak sie zapytalem czy to moglo jakos wplynac chociaz pobor byl niewielki to bylo tylko "hmm ni.. n i .... siegnal po bagnet i - nie nie "
    W dni nieparzyste nie ma to znaczenia?
    *I moje ulubione - nie poczuje sie do odpowiedzialnosci bo nie rozbierałem tego silnika, nie wiem w jakim byl stanie
    No *****, ja tydzien przed rozbierałem zeby mi sprawdzili czy jest na tyle zuzyty zeby padl jak przywioze do was SARKAZM

    Szkoda ze w tym wszystkim odlaczono wideorejestrator co byl w srodku, moze uslyszelibysmy stuki, a conajmniej potwierdzilaby sie czyjas wersja <lub nie>?

    Naprawde ja caly czas uwazalem ze to fachowiec, bo tyle osob go poleca, bo tyle alf przerobił. Doszło do dziwnej sytuacji, gdzie nie chciałem nikogo obwiniać, nie z poczatku
    Chciałem wyjaśnic i sie dogadac, podzielic kosztami. Ale nie, dostalem wyrazny telefoniczny sygnal ze ego tunera jest tak wysokie ze nie dopuszcza on bledu "bo tyle aut przerobil"
    Pozdrawiam wszystkie pytające osoby z priva

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar meiss
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    159 1,9 JTDm 16v, 156 2.0 T.S.
    Postów
    297

    Domyślnie

    Jak by to powiedzieć… dobrego kontrahenta poznaje się nie po tym jak się zachowuje gdy wszystko gra, ale jak się zachowuje gdy wystąpi problem.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar alehandro
    Dołączył
    09 2020
    Auto
    Giuelietta 1.6 jtdm
    Postów
    258

    Domyślnie

    Współczuje tematu, ale faktycznie będzie ciężko coś tu wskurać.
    Chipsy i inne pomiary są obarczone ryzykiem choć w sumie zawsze po to się robi przejazd kontrolny żeby sprawdzić czy jest sens cokolwiek robić z autem. Po pierwszej mapie zawsze też widać już pewne "kompliacje" i mozna się zastnawiac czy jest sens coś robić dalej.
    Duża skutecznośc tego Pana nie świadczy o nieomylności. Właśnie często wysoka skutecznośc skłania do braku ostrozności. Może to tu zawiodło.

    Zobacyzmy co będzie po ściągnięciu głowicy. Trzymam kciumi zeby temat okazał się mozliwie mały.
    Mało Giueliett jest na forum i szkoda, ze jednej dzieje się krzywda

Podobne wątki

  1. [159] Pomoc w pomiarach wtrysków
    Utworzone przez Mentos92 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2020, 20:53
  2. Czy padł rozrusznik?
    Utworzone przez mario1662.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-01-2016, 16:35
  3. ABS padł
    Utworzone przez fabick w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-02-2012, 18:37
  4. [145] Padł ECU
    Utworzone przez Parzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-12-2011, 15:29
  5. [164] Padł prędkościomierz :(
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 22:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory