ten konfigurator to jakiś cyrk. Mam wrażenie że na siłę chcą uwalić markę- żeby w Q nie było rosso competizione białego perłowego a nawet zwykłego białego jasnych felg? co za dzban to wymyślił? to jak z palety ferrari zabrać kultową czerwień. powiedzmy sobie szczerze -to już powolny koniec marki.
( mam nadzieję że to tylko niedoróbki konfiguratora, a nie że tak będzie wyglądała teraz cała oferta.
Nie wszystko jest dostępne od ręki. Konfiguracja zrobiona jest tak by były jak najszybsze dostawy danej części. To przyspiesza produkcję a zatem odbiór.
Wszyscy tak zaczynają robić.
Będzie kilka wersji wyposażenia z drobnymi opcjami do doboru.
Tak już dawno działają Koreańczycy i Japończycy.
Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
A ja myślę sobie, że to po prostu taki konfigurator na przeczekanie do czasu obiecanych liftów. Z wielu względów pewnie, włącznie z mam nadzieję przygotowywaniem się fabryki do wielkiego boomu produkcyjnego związanego z tonale i liftami giulia/stelvio oraz mnogością ich konfiguracji[emoji6]
Wysłane z mojego 21081111RG przy użyciu Tapatalka
Konfiguratory są różne i cenniki też zależnie od kraju.
Trochę dziwi podejście do diesla w PL bo akcyza niestety boli w zależności od ceny wyjściowej, na innych rynkach jest inaczej to ustawione.
Przejrzałem nowy konfigurator na rynek w PL i uważam, że to jest dobre posunięcie. Może trochę przesadzili z obcinaniem kolorów i wzorów felg, ale przynajmniej nie trzeba zaznaczać pierdyliona pakietów i opcji, żeby wyjechać z salonu autem odpowiednim do kwoty, którą się tam zostawia. Pisałem już o tym dawno temu, gdy konfigurowałem swoją Giulię, że zaznaczanie trzech pakietów/opcji, żeby mieć w pełni funkcjonalne lusterka jest chore. Teraz już nie trzeba
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)