Cześć, widze ze wieksza polowa tematu to "jak szybko nagrzewa sie auto" hehe..
moim skromnym zdaniem , NIE MA ZADNYCH PLUSOW DLA EGR.
ostatnio czyscilem map sensor , troszke byl uwalony, postanowilem wyczyscic egr - byl w eleganckim stanie, ale postanowilem go zaslepic, jak wyciagnalem ta rurke z kolektora dolotowego to niezle wrazenia.
zreszta sami spojrzcie na zdjecia.
mysle ze jak nie macie zaslepionego egr to sam sie kiedys zaslepi hehe
po "pukaniu" w ta rurke sypal sie ekogroszek xd
mam do was pytanie, czy samo zaslepienie bez wyprogramowania ma jakies znaczenie dla silnika? z podpieta wtyczka nie wyskakuje check (jedynie jak sie mu da w palnik na 5 biegu)
bo narazie niemam kiedy z tym jechac
i drugie pytanko czy mamy tu na forum tutorial jak wykrecic kolektor dolotowy? bo chetnie bym go wyczyscil, a w zadna chemie nie wierze skoro fizycznie jest to ciezko "zeskrobać"
ps ta rurka oryginalnie ma takie dziury jak na dolnym zdj? wyglada to jakby ktos to wydlubal, pytam z ciekawosci bo niewiem czy juz bylo przy tym dlubane? auto z 2010r 160tys km
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/b1802b4cb276bc9f