Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Giulietta -pojawiajaca sie kontrolka check engine/ piszczenie hamulców

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Kamila
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    Giulietta 1,4 170 km
    Postów
    2

    Domyślnie Giulietta -pojawiajaca sie kontrolka check engine/ piszczenie hamulców

    Witam serdecznie!

    Piszę z powodu pojawiających martwiących mnie problemów z moją Giuliettą. Jako że jest to moje pierwsze auto, nie mam za dużego doświadczenia w tym " świecie" tym samym postanowiłam napisać do Was , z prośbą o poradę.

    Samochód zakupiłam w salonie w marcu, ma więc niecały rok. Od około 6 miesięcy pojawił się problem z piszczeniem hamulców podczas delikatnego zatrzymywania pojazdu. Udałam się z tą kwestią do serwisu- wiadomo- niestety następnego dnia przekazano mi, ze wszystko wygląda ok i niestety ten model "tak ma" jeżeli interesuje mnie zlikwidowanie problemu to mogą zatrzymać auto na wyczyszczenie hamulców/coś podobnego koszt 700 zł. Czy ktoś z Was również spotkał się z takim problemem? podobno gwarancja tego nie obejmuje

    Kolejny problem pojawił się miesiąc temu, podczas jazdy zapaliły się kontrolki- głownie check engine, samochód stracił moc, brak możliwości korzystania z Start/Stop, DNA. W serwisie zlikwidowano usterkę, po 2 godzinach auto było gotowe do odbioru.

    Niestety 2 dni temu wydarzyła się taka sama sytuacja, check engine, samochód w ogóle nie chciał jechać... Odstawiłam do serwisu, w którym powiedzieli ,ze to może być od minusowych temperatur , dodam ze było -4
    po podłączeniu do komputera auto zostało na 3 dni, bo jak stwierdzili nie nadaje się do jazdy. Wczoraj zostało odebrane. Nie było osoby prowadzącej sprawy i na obecny moment nie udzielono mi informacji co konkretnie zrobiono z autem ( tego dowiem się w piątek, podobno coś z rozrządem , mówią ze coś poważnego)