Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Alfa 146 1.4 boxer problem z praca na paliwie. prosze o pomoc!!!

  1. #1
    bosshugo
    Gość

    Domyślnie Alfa 146 1.4 boxer problem z praca na paliwie. prosze o pomoc!!!

    Witam mam Alfę 146 1.4 boxer 66KW. Są straszne problemy z odpalaniem auta jak już odpali nie chce chodzić na paliwie nie wkręca się na obroty?? Czasem zaskoczy i się wkręci ale jak próbuje ruszyć z miejsca to się zamula?? Na gazie chodzi jak zegarek. Jest po wymianie rozrządu i pokreślę ze rozrząd ustawiony prawidłowo. Podczas pracy na benzynie zagrzewa się tłumik do czerwoności tak jakby dostawała za bogatą mieszankę?? Nie wiem?? Zaczynam głupieć a w okolicy której mieszkam niema nikogo mądrego kto by wiedział co z tym fantem zrobić. Co prawda sam jestem mechanikiem ale od paru lat nie pracuje już w zawodzie i nie posiadam za dużo sprzętu. Może ktoś miał podobny problem i mi podpowie coś nowego??
    Zastanawiam się nad tym czy nie może to być zabity katalizator lub uwalona sonda?? Chciałbym nadmienić ze założona jest normalna instalacja gazowa choć powinna być sekwencja ale taka już była jak kupowałem auto. A z tego co się orientuje to taka instalacja gazowa nie czyta info z sondy i dlatego podejżewam ze na gazie chodzi bez zarzutu?? Nie wiem już sam?? Proszę o jakieś cenne podpowiedzi.

  2. #2
    Magnett0
    Gość

    Domyślnie

    mam 1.4 Ts ale jak ją kupiłem też muliła na benzynie, nie chciała wg jechać odpalić też. co zrobiłem wyciągłem filtr paliwa położyłem na czystą szmate podłączyłem pompke i dmuchem. Co za błoto poleciało pobiegłem po nowy filtr zamontowałem. odkręciłem przewody benzynowe i dmuchnełem w nie powietrzem. pompe odłączyłem wyczyściłem styki tak uwalonych jeszcze nie widziałem. pościągałem wtryski każdy wyczyściłem. poskładałem do kupy i auto jak nowe zero problemu

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar radkuj
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    TOMASZÓW MAZOWIECKI
    Auto