Strona 1 z 8 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 72

Temat: Do widzenia

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    W208 2.3
    Postów
    121

    Domyślnie Do widzenia

    Nie ma takiego działu osobnego (jest tylko powitalnia) więc w ogólnym chcę się pożegnać.Na forum nie byłem
    aktywny(bardziej pasywny)-próbowałem czerpać z ogromnej ilości tematów i porad.
    Niestety,posiadana przeze mnie 156 wykończyła mnie finansowo,psychicznie i na wiele innych sposobów.Nie jestem laikiem motoryzacyjnym,samochodów za mną sporo,różnych,długo by pisać.Każdy próbowałem doprowadzić zawsze do stanu "zero'-czyli wszystko sprawne.Jeśli były dodatki to fabryczne,powiedzmy z lepszych modeli lub dedykowane.Nie jestem "druciarzem","kowalem"-nie podchodzę do aut z przecinakiem.Zbierałem zawsze serwisówki,programy do obsługi także książki o mechanice.Auta naprawiam w większości sam(oprócz blacharki i lakierki),również robie to dla znajomych bo mechanika była moją pasją,życiem,pracą i głównym zainteresowniem od zawsze.Była.
    To auto sprawiło że nie chce mi się gadać ze znajomymi o samochodach,oglądać programów moto,zbierać gazet i szperać po necie,
    Długo odsuwałem od siebie opinie o Alfach,makaronach,fiatach(FellehrInAlleTeile).Dłu go broniłem marki,nawet wtedy gdy auto akurat czekało na część żeby je uruchomić.Zdarzało się że w jednym tygodniu psuło się
    kilka różnych rzeczy nie związanych ze sobą.Zaczęło się szybko po kupnie i trwa do tej pory.Nie będe pisał o co dokładnie chodzi bo zaraz posypią sie komentarze co robiłem źle a co mogłem zrobić inaczej.Nie chce tu tego.Również w ASO(bo tam w końcu też trafiłem)przekonałem się o podejściu ogólnie całej grupy FiatAuto do posiadaczy Alf,Lancii czy Fiatów.Szlag by mnie trafił gdybym kupił takie auto nowe i zmagał się z tymi problemami.Tam też spotkałem takich "entuzjastów' jak ja.Nie tylko "krawaciarzy" co tylko benzyne potrafią wlać.