TCT jest zupełnie inaczej zestopniowane niż manual. Szczegóły tutaj (należy wziąć poprawkę, że cytowana strona zakłada cięcie przy 6krpm zamiast przy 6,5krpm).
Niskie biegi są króciutkie, trójka trochę krótsza, czwórka trochę dłuższa, wysokie biegi bardzo długie. W sumie rozpiętość dużo większa. Biorąc poprawkę na zawyżanie prędkościomierza jedynka kończy się na 45km/h, dwójka na 83km/h. Na szóstce przy vmax jest zaledwie 4700rpm, czyli grubo poniżej prędkości obrotowej mocy maksymalnej, tuż powyżej krórej vmax osiąga manual, przy 100km/h 2150rpm, czyli wartości prawie jak z diesla. Ma to swoje dobre i złe strony. Należy spodziewać się niższego spalania podczas jazdy autostradowej a nawiązując do cytowanej strony minimalnie lepszego odejścia do 80km/h, za to prawie 4s straty do 200km/h. Mi osobiście zdecydowanie bardziej odpowiada zestopniowanie skrzyni manualnej.