Witam,
Mam krótkie pytanie, jedną z opcji którą rozważam, o ile zostanę z moim samochodem na dłużej jest lekkie dłubnięcie w kierunku poprawy osiągów i wyglądu.
Pierwsza modyfikacja to podwójny wydech w kilku opcjach Magneti Marelli, Ragazzon ewentualnie customowy w mgmotorsport.
Rozmawiając ze znanym tunerem dowiedziałem się że w multiairach wydech niestety nie przekłada się prawie w ogóle na wzrost mocy.
Jedynie to oczywiście wygląd i dźwięk który już w serii uważam za interesujący.
W kwestii chiptuningu przy rozsądnym programie możemy spodziewać się wzrostów w granicach do 190-195KM.
Zastanawiam się czy skórka jest warta wyprawki, bo uważam że 170KM z 1368 cm3 to już dość sporo.
Natomiast w obecnej dobie downsizingu seryjnie można kupić 300KM z 2000 cm3 jak w przypadku Golfa 7R.
Jestem ciekaw jakie rezerwy ma ten motor i czy warto pchać kasę w coś i tak jest już dość wyżyłowanego.
A może się mylę?
Mito nie kupowałem z zamysłem dłubania i szukania dodatkowych koni, ale z drugiej strony kusi mnie zrobić z niego taką niepozorną, cichociemną strzałę w której objeżdzasz kolesi w dużo szybszych furach.
Tutaj ciekawy projekt Mito zrobione na 218KM
Jestem ciekaw o ile zmienia się seryjne 7,5s po takich modach.
http://www.monzasport.com/alfa-romeo...ir-re-map-1026