Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Amortyzatory

  1. #1
    pela772
    Gość

    Exclamation Amortyzatory

    Witam!
    Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie stuka mi lewa strona. dowiedzialem sie, że to amortyzator. Jednak w serwisie alfy powiedzieli mi, że mam sport pack Mam pytanie: czy można wymienić te amortyzatory na standartowe alfy?? bo w angielskim servisie powiedzieli mi, że nie ale Polak potrafi więc pytam koła 225/45/17

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    No nie bardzo, o ile skok tłoczyska i budowa amora jest taka sama, to już jego charakterystyka pracy nie, na zwykłym amorze ze sprężyną sportpacka będzie bujać więcej niż powinno i może dobijać. Więc albo sportpackowy fabryczny amor albo Bilstein B8 i za tym drugim rozwiązaniem bym był, sam jeżdżę na Bilsteinie i to jak noc i dzień względem fabrycznym sportpackowych amorów.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    emac156
    Gość

    Domyślnie

    Ale do sportpack B8?? Wyczytałem na forum w kilku postach, że do sportpack idealne są B6. No ale skoro masz B8 to nie będę polemizował. Mam pytanie gdzie kupiłeś amory B8 i ile taka przyjemność Cię kosztowała mam na myśli komplet.
    pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    B8 dedykowana jest do zawieszeń obniżonych czyli dokładnie do sportpacka.
    Mam dostęp do takich amorków gdyby ktoś był zainteresowany. Przód kosztuje ok 420 pln/szt natomiast tył jest bardzo drogi ok 800 PLN/szt. B6 jest w bardzo podobnych cenach.

    pozdro.

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Za Bilsteinem dzwonić do Zerkopolu, wujek google na pewno pomoże telefon odszukać :]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

  7. #7
    pela772
    Gość

    Domyślnie

    Monroe Reflex czy bedą pasować? i czy są dobre?

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gereme
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 Ti 1,9 JTD 16V SportWagon, obecnie jest Alfa Romeo BRERA 2.4 JTDm 210 KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Cytat Napisał emac156 Zobacz post
    Ale do sportpack B8?? Wyczytałem na forum w kilku postach, że do sportpack idealne są B6. No ale skoro masz B8 to nie będę polemizował. Mam pytanie gdzie kupiłeś amory B8 i ile taka przyjemność Cię kosztowała mam na myśli komplet.
    pozdrawiam
    Dokładnie jest tak jak napisali koledzy GrzesiekK. i Slom. Do SportPack'a BILSTEIN B8.

    Proszę tu podaję dane ze strony producenta:
    BILSTEIN
    000367 BILSTEIN - B4 Gas, ciśnienie gazu, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
    BILSTEIN
    001707 BILSTEIN - B6 SPORT, ciśnienie gazu, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
    BILSTEIN
    002650 BILSTEIN - B8 SPRINT, ciśnienie gazu, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym

    Sprawdzałem dla AR 156 1,9 JTD 16V SportWagon w wersji TI
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Gereme ; 08-01-2010 o 21:08
    ...no ALFA, no fun !!!

  9. #9
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    podłączam się do tematu.
    Dziś niestety ale sprawdziłem tylny amortyzator lewy i nie nadaj się już do dalszej eksploatacji... Też mam sportpacka w diselku 2,4. Jakie amory polecacie, tylko prosił bym o przyzwoite cenowo bo z tego co widzę to nie są one za tanie. zapewne jeśli chce wymieniać to dwie sztuki na nowe? a czy można by dać rade założyć używkę w miejsce tego dobitego?
    I czy wymieniał ktoś już sam tylne amortyzatory? bo przejrzałem forum , ale nic nie znalazłem...

    Pozdrawiam

  10. #10
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    widzę cisze ...
    jeszcze jedno pytanie - czy amorki z SW są takie same jak w sedanie ?

    Pozdro

Podobne wątki

  1. Amortyzatory
    Utworzone przez tarantula w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-11-2016, 14:39
  2. Amortyzatory tył Ti
    Utworzone przez sebo18188 w dziale 156
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 21-04-2014, 20:15
  3. [146] Amortyzatory
    Utworzone przez marktds w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-04-2013, 22:39
  4. amortyzatory
    Utworzone przez tomasz777 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-03-2010, 19:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory