Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Elektryka

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie Elektryka

    Witam kolegów mam taki mały problem bolączkę. W mojej 164 głupieje prąd przy odpaleniu pokazuje 10V i po czasie wszystko się normuje z napięciem ładowanie ok. Denerwujące jest to że przez jakiś czas mam wskazania na panelu wyświetlacza nastawy temperatury , godzinę , wiatraki a po chwili wszystko ginie i tak co jakiś czas się pokazuje wyświetla to prawa strona to lewa a niekiedy środek. Bywa czasem że wskazania są na całym wyświetlaczu przez jakiś czas i po chwili znowuż choinka. Dodam że jestem niedawno po wymianie rozrządu i wszystkich pasków i za czorta nie mogę sobie z tym poradzić. Czyściłem wszystkie kostki, styki, kable, masy itd. i nic nie pomaga zero efektu a jak jest to krótkotrwały. Spotkał się ktoś z was z taką przypadłością jakieś sugestie, rady, lekarstwo co to za czort?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał jary17 Zobacz post
    Witam kolegów mam taki mały problem bolączkę. W mojej 164 głupieje prąd przy odpaleniu pokazuje 10V i po czasie wszystko się normuje z napięciem ładowanie ok. Denerwujące jest to że przez jakiś czas mam wskazania na panelu wyświetlacza nastawy temperatury , godzinę , wiatraki a po chwili wszystko ginie i tak co jakiś czas się pokazuje wyświetla to prawa strona to lewa a niekiedy środek. Bywa czasem że wskazania są na całym wyświetlaczu przez jakiś czas i po chwili znowuż choinka. Dodam że jestem niedawno po wymianie rozrządu i wszystkich pasków i za czorta nie mogę sobie z tym poradzić. Czyściłem wszystkie kostki, styki, kable, masy itd. i nic nie pomaga zero efektu a jak jest to krótkotrwały. Spotkał się ktoś z was z taką przypadłością jakieś sugestie, rady, lekarstwo co to za czort?
    Rozumiem że chodzi Ci przede wszystkim o wyświetlacz ? Niestety, złe wieści.... to znana wada wyświetlaczy, praktycznie nieusuwalna, opisywana na forum niejednokrotnie
    W praktyce leczy tylko zakup sprawnego panelu z wyswietlaczem, ale ile pochodzi to nie wiadomo
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Yacek Zobacz post
    Rozumiem że chodzi Ci przede wszystkim o wyświetlacz ? Niestety, złe wieści.... to znana wada wyświetlaczy, praktycznie nieusuwalna, opisywana na forum niejednokrotnie
    W praktyce leczy tylko zakup sprawnego panelu z wyswietlaczem, ale ile pochodzi to nie wiadomo
    Wyświetlacze mam dwa i oba sprawne nie chodzi mnie o wyświetlacze tylko na nich się to najszybciej objawia. Chodzi mnie o to dlaczego są takie spadki napięcia do tego doszła jeszcze poduszka zapaliła się kontrolka na panelu a nie rozłączałem jej zapaliła się bez mojej ingerencji spadek napięcia. Jeszcze jedna sprawa stojąc na krzyżówce czy to puszczając kogoś na przejściu dla pieszych i we wielu innych sytuacjach gdzie muszę kogoś przepuścić gdzie muszę się zatrzymać a mam automat muszę dżwignie przesunąć w neutral albo na postój. Nie mogę mieć w pozycji do jazdy na wprost bo gaśnie mi auto a tak nie powinno być. Nie mogę zdiagnozować przyczyny tej usterki już nie wiem gdzie mam szukać.

  4. #4
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Gdzieś to już pisałem.

    Sprawdzałeś styki masy? Bo jak w wilgotnym stał / stoi to mogą wymagac czyszczenia.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiergloo Zobacz post
    Gdzieś to już pisałem.

    Sprawdzałeś styki masy? Bo jak w wilgotnym stał / stoi to mogą wymagac czyszczenia.
    ja bym sprawdził prąd ładowania.. może regulator napięcia się sypie.
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Yacek Zobacz post
    ja bym sprawdził prąd ładowania.. może regulator napięcia się sypie.
    Regulator jest w porządku, przewody, kable, styki itd. już kilkakrotnie czyściłem sprawdzałem pomaga krótkotrwale. Będę musiał jechać na komputer wykasować poduchę to może komp powie co jest nie tak. Bo u mnie brak już pomysłów co jeszcze mógłbym sam zrobić.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał jary17 Zobacz post
    Regulator jest w porządku, przewody, kable, styki itd. już kilkakrotnie czyściłem sprawdzałem pomaga krótkotrwale. Będę musiał jechać na komputer wykasować poduchę to może komp powie co jest nie tak. Bo u mnie brak już pomysłów co jeszcze mógłbym sam zrobić.
    szczotki na alernatorze tez sprawdzałeś ?
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  8. #8
    E.T.
    Gość

    Domyślnie

    Na wyswietlaczu znikają Ci kosteczki czy tylko podświetlenie? Jak kosteczki to raczej to co pisał Yacek, jak podswietlenie to jeszcze wyświetlacz pożyje. Możesz cały panel wyjąć i poprawić wtyczkę z tyłu i ewentualnie żarówki od podświetlenia po rozebraniu, ale z tym bardzo ostrożnie, nie zerwij taśmy.

    Ogólnie to nie wiem co dokładnie czyściłes, ale ważne są przekaźniki, zwłaszcza styki w środku, nie tylko nóżki. Oprócz przekaźników w skrzynce bezpieczników masz jeszcze kilka schowanych po drugiej stronie kolumny kierownicy, nie pamiętam teraz dokładnie do czego są, jeden bodajże jakoś tam umożliwia start rozrusznika ale w każdym razie nie zaszkodzi w nie zajrzeć.
    Patrzyłeś na kostkę od stacyjki- jakieś upalenia, syf itp?
    Ostatecznie skoki napięcia wewnątrz to może to być też sama stacyjka.
    Tyle mi do głowy przyszło póki co.

  9. #9
    ViP Znawca Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM/ Spider ph2
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Taka sytuacja miała miejsce u kolegi gdy zacierała sie pompa wody. zobacz czy niema oprów na pasku napedowym np wspomagania klimy i tp. a jesli nie to moze aku ma zwore miedzy celami i niema wydajnosci.
    podłacz sprawny aku i sprawdz czy dzieje sie to samo

  10. #10
    Bartolomeo
    Gość

    Domyślnie

    Witam ja robiłem remont silnika w swojej 147 i po podłączeniu przewodów pompa się nie załącza, nie włącza się też przełącznik gazu w kabinie, czy to jest powiązane jakoś, reszta elektryki jest ok.
    Proszę o szybką odpowiedź, bo remont trwał 2 miesiące, i już się cieszyłem a tu taki klopswcześniej nie było najmniejszych problemów z pompą.
    Pozdr

Podobne wątki

  1. 156 2.0 JTS 16V elektryka
    Utworzone przez dexxt w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 21:21
  2. elektryka?
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 09:50
  3. elektryka
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2009, 15:28
  4. [155] elektryka
    Utworzone przez muzzy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-11-2008, 18:25
  5. [156] Elektryka
    Utworzone przez Emenems w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-07-2008, 18:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory