Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Czujnik położenia wału czy immobilizer

  1. #1
    leder10
    Gość

    Domyślnie Czujnik położenia wału czy immobilizer

    Witam wszystkich mam poważny problem z moja Alfą mianowicie dostaje tylko paliwo na rozruch a później go nie otrzymuje paliwa dodam że jest po wymianie rozrządu może to ma jakiś wpływ. Auto odpala chodzi 2-3 sekundy i gaśnie. Kolejnym moim problemem jest to że rozwalił mi się kluczyk i została tylko sama metalowa część może to ma jakiś wpływ. Mam dwie wizje pierwsza że jest to wina czujnika położenia wału druga że winna immobilizera. Jak je wykluczyć czy ktoś mam jakiś pomysł albo inną sugestie? Proszę o rade jak wyjąć z auta immobilizer, jak go się pozbyć?? Proszę o pomoc!

    Alfa Romeo 156
    1998 r., 1.6 T.S.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lesio80
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Narazie Fiat Panda 1.2 i 60 szalonych chabet , AR będzie za jakiś czas
    Postów
    417

    Domyślnie

    Jak masz drugi kluczyk z alarmem to sprubój tym odpalić , ale ogólnie nie może to mieć wpływu jako immo., Ja mam wyłamany grot z części gdzie znajduje się przekaźnik immo w kluczyku i na nic to nie wpływa. Gdzie szukać w Aucie immo. niewiem ? , czujnik położenia wału musiał byś chyba na kompie sprawdzić czy nie jest walnięty.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    immo by Ci swiecilo raczej na zegarze jakby bylo walniete tak mi sie wydaje
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Immo jest odpowiedzialne za zapłon a nie wyłączanie pompy paliwowej. Gdyby nie czytało transpondera to nie odpaliła by wcale. Transponder jest w okolicy znaczka kluczyka i jeśli tej części nie masz to nie ma prawa silnik chodzić.

    ---------- Post dodany o godzinie 18:25 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:23 ----------

    Cytat Napisał lesio80 Zobacz post
    Jak masz drugi kluczyk z alarmem to sprubój tym odpalić , ale ogólnie nie może to mieć wpływu jako immo., Ja mam wyłamany grot z części gdzie znajduje się przekaźnik immo w kluczyku i na nic to nie wpływa. Gdzie szukać w Aucie immo. niewiem ? , czujnik położenia wału musiał byś chyba na kompie sprawdzić czy nie jest walnięty.
    Widocznie ktoś zrobił obejście Immo bo inaczej byś nie mógł auta odpalić. Wkładanie samego grota ma jak najbardziej wpływ na niemożność uruchomienia silnika.. Poza tym nie każda alfa ma alarm za to transponder musi być w każdym kluczyku nawet zapasowym bez otwierania auta z guzika.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 13-09-2010 o 17:28

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lesio80
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Narazie Fiat Panda 1.2 i 60 szalonych chabet , AR będzie za jakiś czas
    Postów
    417

    Domyślnie

    Tego niewem, Mam kluczyk z odlanym uchwytem (bez żadnych przycisków) i tym odpalam a drugi z wyłamanym grotem ale z transponderem służy tylko do włączenia i wyłączenia alarmu (grota nie ma) i nie mam problemu. Sądze że brak grota nie ma nic wspulnego z immo.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Cytat Napisał leder10 Zobacz post
    Witam wszystkich mam poważny problem z moja Alfą mianowicie dostaje tylko paliwo na rozruch a później go nie otrzymuje paliwa dodam że jest po wymianie rozrządu może to ma jakiś wpływ. Auto odpala chodzi 2-3 sekundy i gaśnie. Kolejnym moim problemem jest to że rozwalił mi się kluczyk i została tylko sama metalowa część może to ma jakiś wpływ. Mam dwie wizje pierwsza że jest to wina czujnika położenia wału druga że winna immobilizera. Jak je wykluczyć czy ktoś mam jakiś pomysł albo inną sugestie? Proszę o rade jak wyjąć z auta immobilizer, jak go się pozbyć?? Proszę o pomoc!

    Alfa Romeo 156
    1998 r., 1.6 T.S.
    Immo jest w dużym skrócie ujmując podłączone pod elektronikę auta i nie jest łatwo go usunąć domowym sposobem ale da się to zrobić. Jak przekręcasz kluczyk powinno być słyszalne działanie pompy paliwowej, jeśli jej nie słychać to sprawdź bezpieczniki lub samą pompę. Filtra paliwa nie szukaj bo ten model go nie ma.

    ---------- Post dodany o godzinie 18:37 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:34 ----------

    Cytat Napisał lesio80 Zobacz post
    Tego niewem, Mam kluczyk z odlanym uchwytem (bez żadnych przycisków) i tym odpalam a drugi z wyłamanym grotem ale z transponderem służy tylko do włączenia i wyłączenia alarmu (grota nie ma) i nie mam problemu. Sądze że brak grota nie ma nic wspulnego z immo.
    Jak możesz odpalić auto bez grota?! Przecież to jest metalowy element kluczyka, który przekręca zapadki i odpala auto... Po co Ci transponder do wyłączania alarmu? Wyłączasz go przyciskając guzik w kluczyku i otwierając auto. Coś mi się wydaje, że mylisz pojęcia.

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - program alfadiag testuje pompę paliwa.
    - coś mi się wydaje że to szwankuje przekażnik, ten obok akumulatora.
    - druga mozliwośc: brak masy na ECU.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-09-2010 o 06:33
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Immo jest w dużym skrócie ujmując podłączone pod elektronikę auta i nie jest łatwo go usunąć domowym sposobem ale da się to zrobić. Jak przekręcasz kluczyk powinno być słyszalne działanie pompy paliwowej, jeśli jej nie słychać to sprawdź bezpieczniki lub samą pompę. Filtra paliwa nie szukaj bo ten model go nie ma.
    skoro odpala na 2-3 sekundy to znaczy ze pompa startuje przy wlaczonym zaplonie pytanie tylko dlaczego gasnie, Bubu moze miec tu racje.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,543

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    skoro odpala na 2-3 sekundy to znaczy ze pompa startuje przy wlaczonym zaplonie pytanie tylko dlaczego gasnie, Bubu moze miec tu racje.
    Ja tak miałem w mojej byłej 146. Pompa niby chodziła ale auto gasło bo dostawało tylko paliwo na rozruch a potem przerywało z racji zbyt niskiego ciśnienia. Ale może rzeczywiście chodzi tutaj o przekaźnik.

  10. #10
    leder10
    Gość

    Domyślnie

    Mam pytanie nie zna ktoś osoby ze Szczecina, która mogła by podjechać do mnie i podpiąć mi Alfe pod kompa lub jaki jest mniej więcej koszt podpięcia w service ale to mi się nie uśmiecha bo będę musiał brać lawetę itp. Bo widzę po waszych postach, że bez podpięcia się nie obędzie do kompa. A wolał bym, żeby ktoś do mnie podjechał i ją podpiął może ktoś ma namiary na taka osobę ze Szczecina. Jak coś proszę o namiary.

Podobne wątki

  1. Hmm... czujnik położenia wału....
    Utworzone przez mekka27 w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-12-2015, 19:23
  2. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 22:06
  3. czujnik położenia wału
    Utworzone przez fmistrz w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 11:36
  4. Czujnik położenia wału
    Utworzone przez dafi1985 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-05-2011, 22:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory