Podczas jazdy na pierwszym i drugim biegu, dość intensywnej, mruga kontrolka zaciągniętego ręcznego. Ostatnio zaczęła mrugać nierównościach. Ktoś wie co to może być?
Podczas jazdy na pierwszym i drugim biegu, dość intensywnej, mruga kontrolka zaciągniętego ręcznego. Ostatnio zaczęła mrugać nierównościach. Ktoś wie co to może być?
Na początek sprawdź ilość płynu hamulcowego w zbiorniczku.Jak jest mało to kontrolka się zaświeca
Albo gdzies zwiera kabelek od zuzycia klockow.
albo poprostu poluzował się czujnik ręcznego i zwiera do masy
Alfa jest jak piękna i namiętna kobieta....
z tą różnicą, że Alfa jest tańsza w utrzymaniu
Była: 156 2.0TSJest: 159 sportwagon 2.4jtdm 200hpDusza by chciała: Stelvio Quadrifoglio
mnie tak w Bravie sie robilo (podczas gwaltownego pryspieszania na 1 i 2 biegu) i dolalem plynu, mimo iz nie jest ponizej minimum, zobacze co teraz bedzie