Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Zawieszony wskaźnik poziomu gazu?

  1. #1
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie Zawieszony wskaźnik poziomu gazu?

    Witam mam problem ze świeżo założoną instalacją(STAG 4,wtryski valtek-wiem że najgorszy syf pod słońcem,ale chyba nie one grają pierwsze skrzypce dzisiaj),ale od początku.
    Jechałem na gazie dopóki sam sterownik czy co tam nie przełączył na
    benzynę(do momentu wypalenia całego gazu).Potem zatankowałem gaz na full,ale cały czas pokazuje rezerwę w zbiorniku z gazem i miga dioda sygnalizująca brak gazu i nie przełącza na lpg.Uruchamia tylko awaryjnie na gazie,w innych sytuacjach działa tylko benzyna.Nie mam granatowego pojęcia w czym problem i czy wskaźnik ma wpływ na pracę na gazie.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wskaźnik wpływu nie ma, może być równie dobrze odpięty. Pierdyknij w butle czymś w okolice wielozaworu, tylko przez kawałek drewna, pewnie pływak się zawiesił.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie czytałem trochę Twoich postów i ostukiwanie mam za sobą-szczerze to trochę mam opory przed waleniem w takie zbiorniki jutro "poprawię" mocniej.Nie wiem tylko co jest przyczyną "nieprzełączania" na lpg.Ale chyba nie będe was męczył i podskoczę do kolesia i tyle niech robi...może się pośpieszył i są jakieś niedociągnięcia.

  4. #4
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Sorki za dubla ,ale chciałem ogłosić rozwiązanie problemu,nie całkowite ale jest.Pływak dalej zawieszony,jeszcze przyjdzie na niego czas.Przyczyną stałej jazdy na benzynie był brak odpowiedniej temp. na reduktorze.Dlaczego?Otóż
    płyn chłodniczy przemieszcza się przez nagrzewnicę a potem do red.(lub odwrotnie).Wczoraj ustawiłem pokrętło temp. na minimalny i tak jeździłem nie wiedząc dlaczego na benzynie.Ogrzany płyn chłodniczy nie dopływał do reduktora-efekt jest jasny.Jest to wada instalacji,będę musiał założyć trójnik na wyjściu z termostatu i poprowadzić wodę bezpośrednio do reduktora i tyle.
    Inaczej latem będę musiał non stop jeździć na full temp.-niezbyt wygodnie.Do tego genialnego pomysłu doszedłem w nocy xD , zainspirował mnie "zimny reduktor".
    Ostatnio edytowane przez RAFALPD7 ; 12-10-2010 o 13:46

Podobne wątki

  1. [147] Zawieszony wskaźnik paliwa
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-04-2019, 15:26
  2. Wskaźnik poziomu paliwa
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-01-2014, 21:43
  3. Procentowy wskaźnik poziomu benzyny/gazu.
    Utworzone przez Furax w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-09-2011, 09:42
  4. Wskaźnik poziomu paliwa
    Utworzone przez macmac w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-09-2010, 22:03
  5. wskaźnik poziomu oleju
    Utworzone przez ziomster w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-01-2010, 18:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory